Volsynthetische multigrade olie ontworpen voor de modernste voertuigen van de VAG-groep uitgerust met motoren die voldoen aan de Euro4-, Euro5- en Euro6-normen. Dit smeermiddel is compatibel met motoren met een roetfilter (DPF) en driewegkatalysatoren. Het is een "long life"-olie, dus het onderhoud moet maximaal om de 30.000 km worden uitgevoerd.
Volsynthetische multigrade olie ontworpen voor de modernste voertuigen van de VAG-groep uitgerust met motoren die voldoen aan de Euro4-, Euro5- en Euro6-normen. Dit smeermiddel is compatibel met motoren met een roetfilter (DPF) en driewegkatalysatoren. Het is een "long life"-olie, dus het onderhoud moet maximaal om de 30.000 km worden uitgevoerd.
Volsynthetische olie voor zowel benzine- als dieselmotoren die voldoen aan de anti-vervuilingsnorm Euro IV of Euro V. Het is compatibel voor motoren die zijn uitgerust met een roetfilter en driewegkatalysatoren omdat het geen zwavel of fosfor bevat . "Long life" olie die een maximum van 30.000 km toelaat.
Volsynthetische olie voor zowel benzine- als dieselmotoren die voldoen aan de anti-vervuilingsnorm Euro IV of Euro V. Het is compatibel voor motoren die zijn uitgerust met een roetfilter en driewegkatalysatoren omdat het geen zwavel of fosfor bevat . "Long life" olie die een maximum van 30.000 km toelaat.
Volsynthetische multigrade hoogwaardige olie ontworpen voor Ford-motoren. Deze olie kan worden gebruikt in voertuigen die zijn uitgerust met een roetfilter en driewegkatalysatoren. Dit smeermiddel heeft de aanduiding "brandstofbesparing", reden waarom het een olie is waarmee brandstof kan worden bespaard. Het heeft een wisselperiode van maximaal 30.000 km.
Volsynthetische multigrade hoogwaardige olie ontworpen voor Ford-motoren. Deze olie kan worden gebruikt in voertuigen die zijn uitgerust met een roetfilter en driewegkatalysatoren. Dit smeermiddel heeft de aanduiding "brandstofbesparing", reden waarom het een olie is waarmee brandstof kan worden bespaard. Het heeft een wisselperiode van maximaal 30.000 km.
Volsynthetische multigrade olie die compatibel is met de nieuwste generatie benzine- en dieselmotoren, die moeten voldoen aan de anti-vervuilingsvoorschriften van Euro IV en Euro V. Dit smeermiddel is compatibel met voertuigen met een roetfilter en driewegkatalysatoren. Deze olie heeft een verversingsfrequentie van 30.000 km.
Volsynthetische multigrade olie die compatibel is met de nieuwste generatie benzine- en dieselmotoren, die moeten voldoen aan de anti-vervuilingsvoorschriften van Euro IV en Euro V. Dit smeermiddel is compatibel met voertuigen met een roetfilter en driewegkatalysatoren. Deze olie heeft een verversingsfrequentie van 30.000 km.
Hoogwaardige multigrade synthetische olie compatibel met diesel- en benzinemotoren van Opel en Chevrolet. Het is een olie zonder zwavel en fosfor in zijn samenstelling, dus het is compatibel met voertuigen die zijn uitgerust met een roetfilter en driewegkatalysatoren. Dit smeermiddel heeft een verversingsfrequentie van 30.000 km.
Hoogwaardige multigrade synthetische olie compatibel met diesel- en benzinemotoren van Opel en Chevrolet. Het is een olie zonder zwavel en fosfor in zijn samenstelling, dus het is compatibel met voertuigen die zijn uitgerust met een roetfilter en driewegkatalysatoren. Dit smeermiddel heeft een verversingsfrequentie van 30.000 km.
Volsynthetische multigrade olie ontworpen voor de modernste voertuigen van de VAG-groep uitgerust met motoren die voldoen aan de Euro4-, Euro5- en Euro6-normen. Dit smeermiddel is compatibel met motoren met een roetfilter (DPF) en driewegkatalysatoren. Het is een "long life"-olie, dus het onderhoud ervan moet maximaal om de 30.000 km worden uitgevoerd.
Volsynthetische multigrade olie ontworpen voor de modernste voertuigen van de VAG-groep uitgerust met motoren die voldoen aan de Euro4-, Euro5- en Euro6-normen. Dit smeermiddel is compatibel met motoren met een roetfilter (DPF) en driewegkatalysatoren. Het is een "long life"-olie, dus het onderhoud ervan moet maximaal om de 30.000 km worden uitgevoerd.
Volledig synthetische olie compatibel met benzine- en dieselmotoren. Dit smeermiddel is asarm en kan daarom worden gebruikt in motoren met een roetfilter en driewegkatalysatoren. Van toepassing op voertuigen die voldoen aan de Euro IV-, V- en VI-vervuilingsvoorschriften. Het heeft een wisselperiode van maximaal 30.000 km.
Volledig synthetische olie compatibel met benzine- en dieselmotoren. Dit smeermiddel is asarm en kan daarom worden gebruikt in motoren met een roetfilter en driewegkatalysatoren. Van toepassing op voertuigen die voldoen aan de Euro IV-, V- en VI-vervuilingsvoorschriften. Het heeft een wisselperiode van maximaal 30.000 km.
Volsynthetische olie voor zowel benzine- als dieselmotoren die voldoen aan de anti-vervuilingsnorm Euro IV of Euro V. Het is compatibel voor motoren die zijn uitgerust met een roetfilter en driewegkatalysatoren omdat het geen zwavel of fosfor bevat . "Long life" olie die een maximum van 30.000 km toelaat.
Niet beschikbaar
Volsynthetische olie voor zowel benzine- als dieselmotoren die voldoen aan de anti-vervuilingsnorm Euro IV of Euro V. Het is compatibel voor motoren die zijn uitgerust met een roetfilter en driewegkatalysatoren omdat het geen zwavel of fosfor bevat . "Long life" olie die een maximum van 30.000 km toelaat.
Niet beschikbaar
Als u heeft besloten Motul 5W30 olie voor uw voertuig te gebruiken, kunt u in deze Endado-sectie zien welk product het meest geschikt is voor uw motor (volg altijd de richtlijnen in de handleiding van de autofabrikant),
En als je de olie hebt gevonden die je nodig hebt, kun je direct je bestelling plaatsen door het productbestand in te voeren dat je hebt geselecteerd.
Met meer dan 150 jaar ervaring heeft het smeermiddelenbedrijf Motul zich gevestigd als een van de grootste producenten van op auto's gerichte smeeroliën.
Dankzij deze ervaring rekenen 's werelds toonaangevende autofabrikanten altijd op de R&D-teams van Motul om nieuwe producten te ontwikkelen die dienen voor het smeren van de motoren die ze op de markt brengen.
Motul is daarom gepositioneerd als een van de meest gekwalificeerde smeermiddelfabrikanten om olie te leveren aan de meest veeleisende motoren op de markt.
Omdat het multigrade oliën zijn, verwijst deze nomenclatuur naar de viscositeit van de olie bij twee verschillende temperaturen.
Aan de ene kant geeft de 5W aan dat het een goede koude vloeibaarheid heeft. Zelfs bij extreem lage temperaturen is de oliepomp in staat het smeermiddel in de motor te duwen, zodat de motor bij het starten volledig beschermd is.
Als de olie erg stroperig zou zijn, zou het in extreme koude omstandigheden moeilijk zijn om zijn functie te vervullen.
Maar deze multigrade-oliën moeten de motor niet alleen goed smeren wanneer de olie koud is — en dikker —, maar ook wanneer deze opwarmt en vloeibaarder wordt .
Om deze reden hebben we een tweede cijfer, dat de viscositeit van het smeermiddel aangeeft wanneer de motor op bedrijfstemperatuur werkt. In dit geval is Motul 5W30 olie ideaal vanwege zijn vloeibaarheid om nieuwe motoren te smeren, met weinig kilometers gebruik.
Naarmate de motor ouder wordt en er gaten beginnen te ontstaan, is het echter raadzaam om over te schakelen op een iets dikkere olie, die de metalen oppervlakken die tegen wrijving en verhitting moeten worden beschermd, beter bedekt.
In Endado vindt u verschillende Motul 5W30 oliereferenties . Afhankelijk van wat de handleiding van uw auto aangeeft, kunt u kiezen voor een van de volgende Motul-oliën.
100% synthetische olie, gericht op diesel- en benzinemotoren die voldoen aan de EURO IV- of EURO V-normen.
Omdat het een high-performance olie is, is het vooral gericht op high-end voertuigen van merken zoals Porsche, Mercedes of BMW .
Het is een volledig synthetische olie van het type " Fuel Economy ", vanwege de lage wrijving en viscositeit.
Dit houdt in dat het een lager brandstofverbruik bevordert (ongeveer 10% minder).
Het kan worden gebruikt in benzine-, diesel- en LPG-motoren.
100% synthetische olie bedoeld voor recente motoren van de Volkswagen Group —benzine en diesel — die voldoen aan de EURO IV-, EURO V- of EURO VI-normen.
Het is een olie met een laag gehalte aan zwavel, fosfor en gesulfateerde as .
100% synthetisch smeermiddel bedoeld voor krachtige motoren en specifiek ontworpen om het brandstofverbruik te verminderen .
Het voldoet aan de ACEA C2- en ACEA C3-normen en kan worden gebruikt in benzine- en dieselmotoren die voldoen aan de EURO IV-, EURO V- en EURO VI-normen.